mandag 11. januar 2010

Hjerteeske

Etter en lang tid med scrappe-tørke, satte jeg meg endelig ned og koste meg med denne lille hjerte-esken. Syntes den ble sånn passe koselig :)

Jeg malte esken med hvit gesso, og kledde den med ark fra Melissa Frances. Deretter malte jeg med Distress Crackle Paint White Picket Fence og festet blonde (fra ebay) langs kanten på lokket.

Ellers har jeg brukt hvite roser, selv-heklede lyseblå blomster, knapp og hamptråd som pynt. Lagde litt "perler" med Liquid Pearls White Opal.

I bunnen på esken (både over og under) har jeg brukt hvit bazzill som jeg har printet "stempeltrykk" på (har dessverre ikke bilde av bunnnen).







4 kommentarer:

  1. Hei Esther

    Så utrolig nydelig hjerteboks.

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Hullpunchen jeg har brukt for å lage hullforsterker er 1/2 inches (1,27 cm).

    Ha en fin dag videre!

    Klem fra Anita

    SvarSlett
  2. Hei Esther :) Tusen takk for veldig hyggelig kommentar, så koselig at du har tatt deg tid til å bla langt tilbake i min blogg - DET satte jeg pris på!! :)

    Eggene er grunnet med heftgrunn, og malt med akrylmaling.. I grunn litt tungvindt, da det ble 3 runder - men allikevel ble resultatet så jevnt, at jeg kommer til å gjøre det i år også! :)

    Håper på å se deg igjen inne hos meg!
    Gode tanker fra Marte

    SvarSlett
  3. Kjempeflott hjerteeske.Tror jeg har noen esker liggende.Kansje jeg og skal prøve.

    SvarSlett